8 marca 2011

Życzenia w kopercie

Witajcie w piękny, słoneczny (zaryzykuję: wiosenny!) wtorek :-))

Niedawno do Craft4You dotarły nowe kolekcje Kaisercraft - między innymi After Five. Zachwyciły mnie te delikatne wzory i klasyczne, stonowane kolory papierów!
Mają dla mnie tylko jedną wadę: są dwustronne, co powoduje dylematy, który piękny wzór wykorzystać. Jednym ze sposobów na rozwiązanie tego problemu jest moja ulubiona forma kartki: kopertówka. Pozwala ona zaprezentować równocześnie obie strony papieru :-)

Jej wykonanie jest naprawdę proste - macie ochotę na mały kursik? ;-)

Najpierw kwadratowy arkusz papieru (którego wielkość będzie miała wpływ na ostateczną wielkość kopertówki) składamy "na krzyż", wyznaczając w ten sposób środek arkusza. Następnie zewnętrzne rogi składamy właśnie do tego środka - pamiętając o tym, że wzór ten będzie widoczny na ukośnych bokach gotowej kopertówki:


Po tej "operacji" powinnyśmy uzyskać taką formę:


...którą następnie składamy w poprzek, na pół:

uzyskując już kształt koperty. Teraz jedną z klapek przekładamy na drugą stronę, nakładając ją na drugą klapkę:


Podwójna klapka pozwoli na dekorację frontu kwiatami z łodyżkami oraz ćwiekami bez obawy, że końcówki będą widoczne po drugiej stronie.

Teraz wystarczy skleić lub zszyć kartkę po bokach i ozdobić wedle uznania.

Ja zrobiłam to tak (używając arkusza Waltz, z pięknymi damaskami):


Na klapce umieściłam piękne róże Primy: z zestawu Love Letters Jade i Sugar Plum Carribean. Kompozycję dopełniłam perłowym zawijasem - uwielbiam w nich to, że można je rozcinać i dowolnie układać :-))


We wnętrzu umieściłam arkusik na życzenia, ozdobiony borderem z zestawu stempli After Five:


A kartkę dedykuję Wam wszystkim, drogie Panie - niech Wam zawsze świeci słońce, a życie będzie usłane różami - takimi jak te na kopertówce, bez kolców :-))

Pamiętajcie, że robiąc dzisiaj zakupy w Craft4You, nie płacicie ani grosza za przesyłkę! :-))

pozdrawiam
Oliwiaen



  Sklep z materiałami do scrapbookingu

3 komentarze:

Unknown pisze...

Śliczna kopertówka !

Karmeleiro pisze...

kurs na pewno się przyda, świetny!

Larisa pisze...

Nice envelope! very beautiful papers!!!