17 marca 2011

POJEMNIK DOBRY NA WSZYSTKO!

Witam serdecznie! Z małym opóźnieniem chciałabym Wam pokazać coś co tym razem zrobiłam z myślą o sobie. Robię małą reorganizację mojego miejsca pracy na uczelni i pomyślałam sobie, że przyda mi się jeszcze jeden pojemnik na długopisy, ołówki i takie tam podobne rzeczy....

Jakiś czas temu trafiłam na fajny metalowy komplet pojemników. Dzisiaj pokażę Wam jak jeden z nich ozdobiłam i jutro powędruje ze mną do pracy!



Wykorzystałam tutaj trzy papiery: jako bazę papier z serii Secret Bird Society - o TEN. Do tego dołożyłam paski z papieru: Grandma's Attic - Vintage Stripe.

Z papieru
Grandma's Attic - Hidden Treasures wycięłam przystemplowane nawiasy oraz przystemplowane TYM stemplem kółka z falbanką. Druga strona tego papieru jest zadrukowana różnymi fajnymi obrazkami. Kilka z nich wycięłam (to te brązowe obrazki) i wykorzystałam jako ozdoby - umieściłam je na kwadracikach 3D, żeby uzyskać więcej przestrzenności.

O reszcie dodatków napiszę jak już pokażę zdjęcia kolejnych stron pojemnika! A teraz zapraszam do oglądania!





Dodatki jakie użyłam to: guziczki Tiny Garden, ćwieki Pewter mini oraz kwiatek z kartkowego zestawu "Kolorowe święta" (który jakimś cudem mi się został - kwaitek znaczy się - nie zestaw :D).



Pozdrawiam wszystkich serdecznie i zapraszam za tydzień - będzie fajna zabawa!

-Renia-


Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Marta - Martenka pisze...

Super! Bardzo mi się podoba :)

Anonimowy pisze...

Bez szaleństw i wygląda świetnie =]