12 stycznia 2011

TROCHĘ SŁOŃCA!

Witam serdecznie w kolejną środę. Za oknem ponuro i pada deszcz! Zamawiam każdą ilość słońca!!! Zanim pogoda się poprawi możemy sobie sami poprawić nastrój. Robiąc na przykład notes w radosnych, słonecznych kolorach!

Świetnie nadaje się do tego kolekcja Pink Paislee - 365 Degrees. I ja zrobiłam sobie taki notes (nawet dwa - ale jedne już dawno powędrował jako prezent :)). Takie kolorowe "coś" świetnie poprawia nastrój.



Tył notesu wiadomo skromny być musi :). Okładki wewnętrzne również. Więc pokazuję tylko tył.


Do zrobienia takiego notesu wykorzystałam:
- papiery Pink Paislee - 365 Kaisercraft
- kwiaty Primy Hydrangea Bouquet Lt. Green
- kropki akrylowe Dew Drops Easter
- kropki zrobione preparatem Glossy Accents
- koronka, wstążki z organzy


Dzisiaj to już wszystko. Poprawiłam sobie nastrój dawką kolorów. Mam nadzieję, że Wam też.

Do zobaczenia w kolejną środę.


-Renia-


Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Notes jest piękny, zdecydowanie wywołuje uśmiech na twarzy :)

Anna Kowal pisze...

zgadzam się Piękny!