8 grudnia 2010

CZAS NA PREZENTY :)

Witam w kolejną środę! Dziś chcę pokazać Wam dwa notesy, które będą prezentami dla najbliższych mi dwóch wspaniałych kobiet. Znów użyłam tutaj papierów papierów Kaisercraft - Belle Collection (15x15cm). Tak mi się one podobają, że się nie mogłam powstrzymać!

Pierwszy notes ma nietypowe okładki: jest to baza korkowa 10x10cm. Bardzo lubię korek naturalny - nie podoba mi się tylko ten odcień "brązu". W związku z tym zawsze sobie przecieram korek jakąś farbą akrylową w pasującym kolorze. Tym razem był to kolor: Cream.

PRZÓD

Do wykonania napisu "zakupy" wykorzystałam tusz Distress Ink Black Soot.

TYŁ

Wewnętrzne strony okładek są tylko przetarte farbą. Nie dodawałam tutaj żadnych papierów, ani innych ozdób :).

Na poniższym zdjęciu widać, że dzięki takiej "grubej" okładce notes wygląda jak lody śmietankowe w waflu :).


Skoro to jest prezent to nie mogło się obyć bez zawieszki Made With Love.


Z dodatków wykorzystałam jeszcze kwiaty Primy Hydrangea Bouquet Lt. Green oraz kryształową szpilkę - Trinket Pins Crystals. I oczywiście guziki, koronkę i sznurek :).


Drugi notes to raczej jest SCRAPUCHO!!! Grube na mnóstwo kartek - w sam raz dla kogoś kto wszystko zapisuje na takich karteczkach.

Bazą są tekturki (z okładki jakiegoś notatnika) docięte na wymiar i oklejone papierem, który jedną stronę ma z klejem. Na tak przygotowaną bazę naklejałam dopiero papiery ozdobne. Dzięki tekturce okładka jest w miarę sztywna i nie za gruba.

Wracając do notesu:

PRZÓD

Tutaj zamiast kryształowej szpilki użyłam kropek akrylowych Dew Drops Easter.

GRZBIET

TYŁ

Dodatki podobne jak w pierwszym notesie. Są kwiatki i są tutaj również guziki, koronka i sznurek :).

Wewnętrzne strony tego notesu są tylko oklejone papierem ozdobnym bez żadnych dodatków, więc nie pokazuję zdjęcia :).

I tutaj również dodałam guziki, koronkę i sznurek :).

Pierwsze prezenty zrobione. W kolejce czekają następne!

Jeżeli kogoś interesuje jak taką bazę na SCRAPUCHO zrobić, to piszcie w komentarzach. Jak będą chętni, to w następną środę wstawię mały kursik.

-----------------------------------

A czy Wy robicie jakieś własnoręcznie prezenty w tym roku? Na pewno!! Podzielcie się z nami pomysłami!! W komentarzach oczywiście :).

Spośród osób, które podzielą się z nami swoimi pomysłami wylosuję za tydzień - 15.XII jedną osobę dla której zrobię podobne SCRAPUCHO jak wyżej pokazane w PRZENCIE!!!

Tymczasem pozdrawiam Was bardzo serdecznie i zapraszam za tydzień.

-Renia-


Sklep z materiałami do scrapbookingu

13 komentarzy:

Elwira-k pisze...

Ależ mi się podobają!!! :)))
A moje prezenty wyglądają tak http://elwira-k.blogspot.com/2010/12/swiateczno-pachnacych-zawieszek-ciag.html

Kardamonowa pisze...

Robię bombki ze wstążek - jestem w trakcie, gdy skończę zrobię im zdjęcia i zamieszczę na blogu. Wręczę je kilku osobom, innym wyślę razem z kartkami świątecznymi.
Twoje prace - są śliczne.

asica.p pisze...

tak,ja robię własnoręcznie część prezentow-przepiśniki,adresowniki,no i najtrudniejsze zadanie-książeczkę z bajką o dinozaurze ,bo takie zamowienie złożył mój młodszy synuś:)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Są piękne!
Ja też mam zamiar zrobić dwa kalendarze, wizytownik i notes dla nastolatki. Tylko czy zdążę?

Unknown pisze...

oczywiście, że kursik sie przyda

Edyta pisze...

Ja obdarowuję bliskich ozdobami choinkowymi. W tym roku są to koralikowe gwiazdki i ubranka na bombki.
Pozdrawiam

Anabel pisze...

ja też jestem za kursikiem, może zdążę przed świętami...
a Twoje prace Reniu są zachwycające, jak zawsze zresztą :)

malinka01 pisze...

Jak najbardziej kursik potrzebny.

angel pisze...

Chętnie skorzystałabym z kursiku, bo takiego scrapucha jeszcze nie robiłam.
A ja robię papierowe aniołki, jak tylko je obfocę to zamieszczę na blogu:)

piedra preciosa pisze...

Prezenty są wspaniałe, a kursik oczywiście bardzo pożądany.
U mnie w domu praca wre, w przygotowaniu miseczki na orzeszki ozdobione techniką decoupage i własnoręcznie szyte ozdoby na choinkę. Na dniach jeśli kurier przebije się przez zaspy śniegu, zacznę robić prezenty skrapuszkowe :)Zapraszam http://en-contra.blogspot.com/2010/12/przygotowanie-do-swiat-czas-zaczac.html

Oliwiaen pisze...

Reniu, cudne prace - a okładki korkowe to fantastyczny pomysł!!

Unknown pisze...

Piękne prace !

beata-oln pisze...

Piękne prace! Ja w tym roku przygotowałam na prezenty trzy kalendarze na gotowych bazach z lidla, każdy jest inny - Podróże marzeń, Beautifull memories oraz Ważne daty.