1 października 2010

Rozpoczynamy Świętowanie!

Witajcie!
Znów będzie bardzo osobiście i prosto z serca, jak zwykle kiedy zamieszczam notkę.

Dwa lata temu, po nieprzespanej nocy, z obłędem w oczach i włosami w nieładzie wpisywałam ostatnie produkty do systemu odpowiadając jednocześnie na smsy mojego ulubionego informatyka z Zibitech czy już ruszamy. Bardzo Go wtedy nie lubiłam :)
A dziś.. Jeżeli jestem niewyspana to na prawdę nie z powodu sklepu :) A włosy w nieładzie to dla mnie stan naturalny ;)

Jestem ogromnie szczęśliwa, że po 2 latach Craft4You jest dla Was wciąż miejscem, któremu ufacie i który dostarcza Wam cudeniek* do Waszego kreatywnego hobby. Mam nadzieję, że chociaż trochę nas lubicie :) Pracujemy ciężko, aby każdy kupujący był zadowolony - to nasza główna dewiza. Same scrapujemy, więc znamy ból oczekiwania na zamówienie!

Jako, że jestem umysłem ścisłym podam trochę liczb...
W ostatnim roku złożyłyście 3069 zamówień!! Serdecznie dziękujemy!!
Wysłałyśmy 2673 przesyłki. Do sklepu zostało dodane 1046 pozycji, usuniętych zostało 251.
Zawsze staramy się, żeby najnowsze kolekcje u nas zagościły jak najszybciej. Zwykle już 17 dni (średnio) po premierze w USA możecie u nas kupić nowe kolekcje.
Koniec statystyk :)

A teraz to, na co na pewno czekacie :) Rozwiązanie 2 konkursów urodzinowych.

Konkurs na komentarz artykułów zakupionych w Craft4You
W sklepie pojawiło się 125 komentarzy dotyczących produktów. Szczerych! Nie wszystkie słodzą i wychwalaja :) Wszystkie zostały opublikowane.
A oto wyniki, jakie dała nam strona Random.orgNagrodzony komentarz to dotyczy Punchera brzegowego Effervescencee. Niestety sceen był za mały i nie było widać.. Nagrodzony komentarz pozostawiła Pani Barbara Gutt! Paczka ze stemplami niedługo trafi w Pani ręce :)
Bardzo podobała nam się ta akcja i będziemy na pewno częściej nagradzać osoby pozostawiające komentarze dotyczące artykułów, które zakupiły w Craft4You. To bardzo pomaga innym kupującym zdecydować czy kupić czy nie dany przedmiot. Pomagamy sobie tym nawzajem, więc na prawde warto!


Konkurs dla osób, które złożyły zamowienie w Craft4You w ciągu ostatniego roku

A komplet Stempli Tima Holtza powędruje do osoby, która złożyła zamówienie nr:
Wiemy kto złożył zamówienie 5040 :) Tym bardziej sie cieszymy, bo osoba ta bardzo lubi stemple Tima Holtza! Podpowiem, że ta Pani ma na imie Kasia :)

A właśnie!
Miałam powiedzieć!
Prowadzisz bloga? Publikujesz swoje prace? Linkuj artykuły zakupione w naszym sklepie :) Jeżeli chociaż jedna osoba kliknie w link - odwiedzi Cię nasza Kula Szpiegula i zostawi komentarz pod postem, co będzie oznaczało, że możesz wygrać paczuszke cudeniek od Craft4You!!
Kula szpiegula wygląda tak:

Więc jeżeli zalinkujesz do Craft4You spodziewaj sie jej! :)

Do wieczora! Bo dziś wieczorem bedzie jeszcze kilka niespodzianek :)
Trzymajcie się cieplo,
Asia


PS. No i jak zwykle zapomniałabym! Od dzis do niedzieli w Craft4You obowiązuje urodzinowy rabat na cały asortyment - 12%** dla zamówień powyżej 50PLN.




* Nie potrafiłam napisać po prostu artykułów!!
**Rabat nie łączy się z programem lojalnościowym. Rabat dotyczy pojedynczego zamówienia - nie można łączyc zamówień w celu uzyskania większego rabatu. W czasie trwania promocji kazdy klient może złożyć dowolna liczbę zamowień. W czasie trwania promocji nie obowiązują darmowe wysyłki.


Sklep z materiałami do scrapbookingu

8 komentarzy:

piedra preciosa pisze...

Wszystkim zwycięzcom ogromnie gratuluję i zazdroszczę szczęścia. A tak od serca zazdroszczę nieprzespanych nocy, potarganej fryzury z powodu spełnienia marzenia, z takiego powodu mogłabym nie spać :)Raz jeszcze Wszystkiego Najlepszego dla mojego ulubionego, rodzinnego (prawie...no po sąsiedzku) sklepu.

Oliwiaen pisze...

Sto lat, sto lat!!! Dwa lata to poważny wiek :-)) Wszystkiego najlepszego: największego asortymentu, najlepszych cen i najsolidniejszych klientów :-)))

Pomysł z Kulą Szpiegulą świetny (haha, uwielbiam tę nazwę!).

Barbara pisze...

Aaaaaaaaa!!!!! ale się cieszę z wygranej!!! dziękuję,dziękuję :* i życzę kolejnych nowości,zamówień i szczerych opinii(również tych krytycznych lecz konstruktywnych) :)

Artnova pisze...

Najlepsze życzonka i do kolejnego świętowania;)) Gratuluję zwycięzcom. Też uwielbiam Tima i mam na imię kasia;))) Pozdrawiam serdecznie

edit pisze...

Najszersze GRATULACJE!!! życzę kolejnych tak udanych lat prowadzenia sklepu i mnustwa klientów, co wydaje się być naturalną koleją zreczy gdyż prowadzicie sklep bardzo profesjonalnie, za każdym kontaktem z Wami jestem bardzo mile zaskoczona :) Pozdrawiam Serdecznie :)

Ingrid pisze...

Serdeczne życzenia urodzinowe życzę mojemu ulubionemu sklepikowi, hihi
i całemu dzielnemu Zespołowi!!!
Gratuluję zwycięzcom!!!
Pozdrawiam i życzę dobrego weekendu!!
ula

rudlis pisze...

I ja cieszę, że jest takie miejsce gdzie chętnie zostawiam nadmiar "kasy" a potem z niecierpliwością i uśmiechem na twarzy czekam na przesyłki!
Kolejne nie 2 a 102 lata - życzę:***

Kardamonowa pisze...

Z rozrzewnieniem wspominam te wszystkie cukierki otrzymane od Was wraz zamówieniami ;))))))))))