3 października 2010

Design Team - Encza


Witam Wszystkich :)
Na wstępie dziękuję serdecznie za zaproszenie mnie do grona tak utalentowanych projektantek. Współpraca z Wami to dla mnie wielka przygoda i cudowne doświadczenie.
Cieszę się również, iż będę miała okazję projektować dla jednego z moich ulubionych sklepów, gdzie asortyment pozwala na zaspokojenie nawet tych najbardziej wybrednych gustów, obsługa jest niezwykle miła a właścicielki otwarte na kleintów.

Mam na imię Ania choć większość osób znam mnie jako Enczę. Scrapbooking odkryłam w 2008 roku przez zupełny przypadek. Jak odkryłam, to oczywiście musiałam się dowiedzieć co i jak a jak już się dowiedziałam, to wpadłam po uszy. Od tamtej pory wciąż coś tworzę i choć często brakuje mi czasu to zawsze znajdzie się chwila na zrobienie jakiegoś scrapa lub choćby kartki:)
Nie mam jednego określonego stylu, próbuje różnych technik, styli, łączę je, poszukując i czerpiąc z nich to, co jest mi bliskie. Uwielbiam pracę z papierem, jest moją słabością choć kolejną a wcale nie mniejszą są wszelakie, drobne ozóbki takie jak ćwieki, kwiatki, perełki i brokat.

W chwili obecnej projektuję dla I {lowe} SCRAP, Lemonade oraz Galerii Papieru, współtworzę także portal Scrapujących Polek. Mam nadzieję że w pracach naszego zespołu znajdziecie sporo inspiracji dla siebie. Zapraszam do odwiedzania bloga oraz śledzenia naszych poczynań :)

A oto kilka moich przykładowych prac:









Zapraszam również do odwiedzenia mojego bloga: www.encza.blogspot.com

Pozdrawiam,
Ania - Encza

Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: