20 kwietnia 2009

Studium koloru według UHK

W tym miesiącu mamy przyjemność zaprezentować zestaw kartkowy "Studium koloru" zaprojektowany przez mistrzynię brązów i naszą kwietniową gościnną projektantkę - UHK.

Jak sama pisze o sobie - piękna, mądra i skromna (śmiech) - wszystkie 3 określenia rzecz jasna zdecydowanie mocno na wyrost ;) Trudno jest mi siebie jednoznacznie określić - dziś jestem taka, jutro inna. Wszystko zależy od okoliczności i od ludzi, którzy mnie otaczają. Wartości stałe to poczucie humoru oraz dystans do siebie i wielu spraw.

Muzyk, pedagog, terapeuta, ceramik, a teraz scraperka - tak wygląda moja droga twórczo-zawodowa. Nie da się nie zauważyć, że kocham brązy i romantyczny styl shabby shic, choć bardziej postarzenia i podarcia, niż słodkości. Ponieważ jestem niecierpliwa, kartki stały się moją domeną - lubię krótki czas wykonania, szybki efekt, choć nie ukrywam, że marzą mi się wielkie, grube, bogate albumy.


W skład zestawu "Studium koloru" wchodzi:
- 6 kartek bazowych (kremowych) wraz z kopertami formatu 10x13
- zestaw 4 papierów 30x30 "Sweet Spring" firmy Fancy Pants
- arkusz ozdobnych kształtów i tagów Fancy Pants
- kwiatki "Got flowers? Deux" firmy Prima Marketing
- ćwieki ozdobne "Flowers" firmy Making Memories
- guziczki "Tiny Sew Thru Shapes Au Naturale" firmy Dress It Up
- brązowa dratwa

Przykłady prac stworzonych przez UHK z zestawu "Studium koloru".


Craft4You - sklep z materiałami do scrapbookingu

6 komentarzy:

Nowalinka pisze...

Wow, świetne kartki ULi, kuszący ten zestaw :))

pasiakowa pisze...

Zdecydowanie kuszący - po oglądnięciu kartek w wykonaniu UHaKa to już kompletnie! :)

Anonimowy pisze...

Cudowne kartki, dzidziuś także :-) Gratuluję!

rudlis pisze...

Piekne, piękne karteczki - :)

AgnieszkaAnna pisze...

UHKu zapomniałaś dodać że jesteś zdolna...
:D
piękne...

UHK Gallery pisze...

Slicznie dziękuję za wszystkie miłe słowa i komentarze, a ekipie Craf4you za swietną zabawę!!!!!

Wielkie dzięki dziewczyny!!!!!!

:*